Jūsu klientu atbalsts


Kā mēs varam jums palīdzēt?

Pirms sazināties ar mums, pārbaudiet mūsu bieži uzdotos jautājumus, lai ātri atrastu meklēto atbildi.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā es varu atgriezt iegādātu preci?

Lai atgrieztu preci, lūdzu, apmeklējiet saiti “Atgriešanas portāls”. Pieslēgšanās dati ir atrodami jūsu rēķinā vai pasūtījuma apstiprinājumā. Lūdzu, iepakojiet preci, ja iespējams, oriģinālajā iepakojumā un nodrošiniet to pret bojājumiem. Atgriešanas veidlapa ir jāievieto sūtījumā, un atgriešanas etiķete jāpielīmē tā, lai sākotnējā piegādes etiķete nebūtu redzama. Pēc tam nododiet sūtījumu norādītajam kurjerpakalpojumam.

Vairāk informācijas atradīsiet šeit.

Kāds ir 50 dienu atgriešanas periods?

Papildus likumīgajām tiesībām atteikties no pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā no piegādes dienas mēs piedāvājam saviem klientiem izvēles iespēju pagarināt atgriešanas garantiju uz nākamajām 36 dienām. Tādējādi mūsu klienti var atgriezt preces, nenorādot iemeslu, kopumā 50 kalendāro dienu laikā no preču saņemšanas dienas. Lai uzzinātu vairāk informācijas par atgriešanas garantiju, noklikšķiniet šeit.

Cik ilga ir produkta garantija?

Visiem izstrādājumiem ir 24 mēnešu garantija (privātajiem klientiem). Garantijas termiņš sākas piegādes dienā.

Kad es saņemšu savu naudu atpakaļ?

Pēc tam, kad mūsu portālā būsiet reģistrējis atmaksu, nauda tiks atmaksāta 14 dienu laikā, izmantojot jūsu sākotnējo maksājumu metodi.

Kā es varu apmainīt preces?

Tāpat kā atgriešanas gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, izmantojot tālāk norādīto kontaktformu.

Atgriešanas portāls

Vai vēlaties atgriezt preci vai esat saņēmis bojātu vai defektu preci?

Lai nodrošinātu ātrāku apstrādi, lūdzu, izmantojiet mūsu atgriešanas portālu:

Sazinieties ar mums

Kontaktinformācija

Uz datu apstrādi, kas izriet no mūsu kontaktu veidlapas izmantošanas, attiecas mūsu datu konfidencialitātes politika.