Tehniskais apgaismojums

Filtrēšana un šķirošana
Atlasīt pēc: Pozīcija
krāsu grupas
Telpa
Stila virziens
Materiāla grupas
Gaismas avotu skaits
Forma
Diametrs (cm)
Piesakies
Dimmable
Kategorija
Cena
Piesakies
Zīmols
IP kods
Fiksēta LED
Ar slēdzi
Iekļauts gaismas avots
LED
Kontaktligzda
Gaismas krāsa
Aizsardzības klase
Ar tālvadības pulti
Ar kustības detektoru
Ar akumulatoru darbināms
Regulējams augstums
Reostats
Viedā mājas sistēma
Garums (cm)
Piesakies
Projekcija
Piesakies
Augstums (cm)
Piesakies
Platums (cm)
Piesakies
Jauda vatos
Piesakies
446 Produkti
14,90 €
400,51 €
13,28 €
RRP -20%
RRP 16,61 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
91,90 €
713,90 €
181,48 €
69,90 €
21,90 €
579,59 €
125,30 €
RRP -22,13 €
RRP 147,43 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
49,90 €
118,90 €
RRP -19,88 €
RRP 138,78 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
53,37 €
151,12 €
212,51 €
38,90 €
RRP -20%
RRP 48,75 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
120,87 €
14,90 €
10,53 €
RRP -20%
RRP 13,16 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
23,90 €
8,09 €
RRP -20%
RRP 10,11 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
180,29 €
264,90 €
RRP -78,49 €
RRP 343,39 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
62,90 €
RRP -31%
RRP 91,50 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
21,90 €
269,45 €
109,90 €
354,86 €
713,90 €
89,90 €
317,90 €
RRP -32,14 €
RRP 350,04 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
160,73 €
RRP -18,43 €
RRP 179,16 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
13,28 €
RRP -20%
RRP 16,61 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
79,90 €
23,90 €
RRP -25%
RRP 32,01 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
81,95 €
RRP -62,04 €
RRP 143,99 €
RRP ir ražotāja ieteiktā produkta mazumtirdzniecības cena.
60,95 €

Tehniskais apgaismojums: koncentrējieties uz gaismas kvalitāti

Arī praktiskās komercdarbības nozarei, piemēram, darbnīcām, rūpniecībai vai dažādām palīgtelpām, piemēram, daudzstāvu autostāvvietām, ir raksturīgs individuāls stils. To var raksturot šādi: Apgaismes produktam, kas tur ir uzstādīts, ir jāiekļaujas kopējā ainā neuzkrītošā veidā, tam ir jāizskatās profesionāli un, pats galvenais, jābūt profesionālam. Šajās jomās svarīgas ir gaismas funkcionālās, nevis dizaina īpašības. Piemēram, modelēta gaisma ražošanas cehā drīzāk var radīt sarežģījumus mašīnu darbībā, nevis to vienkāršot. Gaismai komerciālajā sektorā ir efektīvi jāapgaismo - gaisma un ēnas ir nevietā bieži vien bīstamajā mašīnu darbā. Tāpēc tehniskā gaisma ir īpaši efektīva gaismas kvalitātes ziņā un īpaši neuzkrītoša dizaina ziņā.

Komerciāli lietojumi tehniskajam apgaismojumam

Darbnīcas, rūpniecība un ražošana, kā arī autostāvvietas: dažas tehniskā apgaismojuma izmantošanas jomas jau tika minētas. Taču pat šajās jomās pastāv atšķirības attiecībā uz gaismekļa būtību. Tehniskā apgaismojuma kategorijā ietilpst, piemēram, bieži vien ļoti izturīgi un triecienizturīgi virsmas difuzoru gaismekļi. Ir arī gaismas sloksnes un liela izmēra starmešu prožektori. Pēdējās bieži izmanto metālu halogenīdu lampas, lai nodrošinātu optimālu apgaismojumu un attiecīgi ilgu gaismas avota kalpošanas laiku. Izstāžu zonas un rūpnieciskās darbnīcas izgaismo augstie starmešu prožektori. Situācija ir nedaudz atšķirīga ar padziļinātiem žalūziju gaismekļiem. Tās ir piemērotas arī biroju telpām, kur ir atbilstoši noteikumi par apgaismojumu, jo tās gandrīz pilnībā neapžilbina. Arī frizētavās tiek izmantoti žalūziju gaismekļi, lai nodrošinātu klientiem neapžilbinošu apgaismojumu.

Tehniskās gaismas pārdošanas veicināšanas īpašības

Kā jau minēts, lai optimizētu apgaismojumu, tiek izmantots tehniskais apgaismojums. Tomēr optimāls apgaismojums ne vienmēr nozīmē maksimālu gaismu bez ēnām. Gluži pretēji: arī veikala platība tiek uzskatīta par komerciālu izmantošanu. Un galvenokārt runa ir par pārdošanu veicinošu apgaismojumu. Tādējādi tiek izceltas interesantās tirdzniecības zonas un, piemēram, centrālais celiņš ar salīdzinoši vāju apgaismojumu tiek atvirzīts otrajā plānā. Tas strukturē visu pārdošanas zonu un novirza klienta skatienu uz viņu interesējošiem piedāvājumiem.